Mayasey yargılamıyorum kesinlikle yanlış anlamayın lütfen ama fetal DNA sonucu kötü çıksa kesin aldıracaktım sözü cok iddialı değil mi ? Şükür o temiz çıkmış ama diyelim ki orda bakılmayan bir hastalık çıktı doğduğunda ? Yada sapasağlam bebiş Allah esirgesin doğumda oksijensiz kaldı ağır engelli oldu o zaman napıcaz ? Niyetim gerçekten eleştirmek filan değil yanlış anlamayın nolur sadece ben ağzımızdan çıkan şeylerin bir karşılığı olduğuna çok inanıyorum Rabbim kimseyi evlatla sınamasın ama büyük konuşmayalım bence.