GizemTayfun cilekbal97 Görünür canım bende kafaya takıyordum ama zamanı varmış ne zaman çağırdı doktorun kese için tekrar
cilekbal97 GizemTayfun kahverengi akıntım var oyüzden gitmiştim geçen. Çarşamba gel bidaha bakalım dedi. Kese ile ilgili bişey demedi.
cilekbal97 GizemTayfun bide gaz sıkışmada biraz kasıklarım ağrıyo. Çıkartınca rahatlıyo neden acaba biliyo musun
GizemTayfun cilekbal97 Kahverengi akıntı neden bilmiyorum ama gaz sancısı bendede oluyor bacaklarımı uzatınca sırt üstü yatınca geçiyor sende öyle yap
GizemTayfun Demetttcikmaz Şuan 5+1 benim 4+5 göründü 2 hafta sonra gel dedi kalp atışına bakılacak bayramdan sonra ☺️
Demetttcikmaz GizemTayfun kalp atışı çok heycanlı bişe ama yeni kent hastanesine gittim saniye duydum hemen kapattı oyzden artık doğum evine gidiyorm çok ilgiliydi 🙂