Yaagmurr Leylaa22_ günaydın canıım 🌺 ben 12. haftadan beri kullanıyorum şuan 36 haftalığım yeni kutuyu dün aldım günde 3 damla kahvaltıdan sonra kullanıyorum
dorugunannesi34 Leylaa22_ suyun içine 9 damla damlatiyorum içiyorum bende🤭 yada isteğe bağlı ekmegede damlatabilirsin
Yaagmurr Leylaa22_ herkese farklı söylüyorlar ama içine sincekse bi sor istersen yinede sağlık ocağınında yanlış söyliceğini zannetmiyorum ben.
dorugunannesi34 Leylaa22_ benim doktor 9 damla dedi ebede öyle dedi bı sıkıntı yaşamadım hergun içiyorum 🤢