Bsrskr1 Kızlar dua edin saat 11 de kontrolüm var halen kesem gözükmedi 🤲🏻😔 çok strese girdim bu defa bol su içip öyle gideceğim idrara sıkışınca gözüküyor falan demişlerdi bide onu deneyeyim bakalım 😔 bthcg 1363 çıktı
emineyavuzhan Bsrskr1 Ben 5 haftalıkken aynı durum benimde başıma geldi idrara sıkışıp gel dedi o zaman göründü kese 😍
Bsrskr1 emineyavuzhan doktorum söylemedi kaç haftalık olduğumu 😔 bthcgye göre 4-5 haftalık gözüküyor aynen bende burada gördüm idrara sıkışıp gidenler görüyormuş birde öyle yapıcam dua et lütfen bthcg 1363 çıktı
Selenbale13 Bsrskr1 canım çok merak ettim aynı durum bendede vardı 5+2de gittim çok küçük kese var demisti banada randevu al gene bakalım dedi bende 15gune aldim herseyin hayirlisi bakalım inşallah
Dreamer186 Bsrskr1 canım benim beta 3200 ken bile karından gözükmedi vajinalde gözüktü. Doktorum 6000-7000 olmadan karından görülmeyeceğini söylemişti o yüzden stres yapma görülmemesi normal
emineyavuzhan Bsrskr1 O zaman 4 haftalıksın canım Dualarım seninle rabbim gönlüne göre versin inşallah görürsün 2 meyve suyu 2 tane de su iç ben öyle yapmıştım 😂😂Doktora girer girmez gözüktü 😂
Bsrskr1 Purpura26 yok 1 hafta önce bthcg baktırdım 1363 benim kanda pozitif çıktı idrar da pozitif çıktı gittim doktorum görmedi sonra bthcg yaptır dedi doktorum yaptırdım 1 hafta önce 1363 çıktı 1 hafta sonra gel dedi tekrar
Bsrskr1 Purpura26 bebekte kesede gözüktü 😍😍😍😍😍😍 hepinizden Allah razı olsun 😍❤️ Rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah