Yaseminece benim geçen hafta ufak bir kanamam oldu o yüzden Progestana başlamıştım başlamış olduğum progestana devam etmemi söyledi çünkü bebeğin başı rahim ağzının önündeymiş Bu bebiş erken gelmek istiyor galiba dedi yani çok aşağıya dönmüş,Ben o yüzden devam ediyorum kullanmaya sabah akşam. Ben de çok tedirgin oluyorum bebek hareket ettikçe çok aşağılarda oynadığı için alt tarafa baskı oluyor.