Elifberk bende 31+3 teyim. Ufak tefek eksikler kaldı korse(tipi, bedeni konusunda kararsızım halan nasıl alınmalı diye), göğüs ucu kremi ve lohusa pedi sanırım artık tek eksik bunlar 😬 çalışıyorum işe devam edeceğim çantamı da müsait bi zamanda hazırlayacağız inşallah ☺️