kplmn Sarpelif bende özele gidiyorum doktorum 35 haftalıktan sonra nstye gireceğimi söyledi ayrıca ek ücret alıyorlar ama belki sizin hastanenizde öyle değildir
Selinbam Sarpelif brn 33. Haftadaym bu haftadan itibaren girmeye başlayacagım özel e gdiyorum balıkesirde nst ücreti 30 tl miş
Elifkzlcn Sarpelif 32. Haftadan beri giriyorum erken dogum riskim vardı en başından beri muayene ucretim 100 tl nst ucretide 30 tl 10 gun içerisinde tekrar gidersen 15 tl yarı yarıya
Sumisalii Onceden boyle ucretli deildi muane ucreti icindeydi skmdi hersey ayri ayri ucretli olmus allah yardimcimiz olsun 😓
Sumisalii Sun 12 haftalik hamileyim 3 kere gittim ve 1500 para harcadim kazanmakda cok zor rabbim yardimcimiz olsun doguma kadarda boyle giderse napicam bilmiyorum
Ipek0z Sumisalii kan, idrar testlerini devlette veya sağlık ocağında yaptırıyorum ben. Sonra sonuçları alıp doktoruma götürüyorum. Özeller testlerde falan çok para alıyor boşuna vermeyin test aynı test sonuçta
Bgs Sarpelif 32. Haftamdayım biraz önce çıktım doktordan nst ye bugün itibariyle başladı 2 hafta sonra tekrar nst ye girecekmişim bir ücrette almadı bunun için
Papatya-20 Sarpelif ben para vermiyorum 32 de baglandık agrım oldugu için şimdi 34+6 yiz 3 kere baglandım haftaya gitcem bida
btlslymn Sarpelif Benim 34de yapıldı.Artık tüm kontrollerde yapılacak.. Doğum paketim var ayrıca bir ücret ödemiyorum