bernabaskaci Az önce tuvaletim geldi sanıp tuvalete koştum ama iç çamaşırım ıslanmış kızlar hemde hafif kanlı üzerimi değiştirip ped koydum baktım hakikaten pembe su geliyor çok az. 38+6 dayım doğum mu?
mirka8696 bernabaskaci doğuma benziyor panik yapmaniza gerek yok su gelmeye devam ederse gun icerisinde hastaneye gitseniz iyi olur. Sadece kanli bi akintiysa nişan oluyor heralde o da acil bir doğum belirtisi değil sakin olup.kendinizi guzelce takip edin ona gore.karar verin 💜💜
Buketkucuk bernabaskaci bende vakit kaybetmeden doktorunla görüş acile falan git canım o haftalar da bu tür şeyler herşeyin habercisi olabilir hayırlı haberler al inşallah geçmiş olsun🙏🏼
aras22-07 bernabaskaci Allah yardımcın olsun inşallah Rabbim ağrısız sancısız atlatmani nasip etsin 😊