Busra033 Merhabalar 25.haftaya girdim son 4 gündür karnım ve kasıklarımda çok ağrı var uykumdan bağırarak uyanıyorum çok uzun sürmüyor ağrı doktor randevum 8 haziran da sizce neden olur normalmi bu kadar ağrı girmesi
Damla6606 Busra033 25+3günlügüm benimde gece karın ve kasık agrım oluyo ama sonra geciyo agrısıylada uyanmadım hiç cok şükür umarım önemli bişey deyildir canım bende cok korkuyorum agrım oldugu zaman
Fatossahin Busra033 bende 25 haftaligim canim inanilmaz kasiklarim agriyo benimde kendi doktorumda randevum 8 inde ama Pazartesi günü seker yuklemesi yaptircam burdaki kadin dogumcuya sormayi dusunuyorum