samsunlu55 bende boyun düzleşmesi vardı boynumdan başlayan kollarıma kadar yayılan agrı vardı doktor tavsiyesiyle yataş ortapedik yastık aldım boyun düzlesmesi oldugunu söyledim magazada 5 sene önce rahatladım fıtık olmadım allahtan eşimde horluyordu normal yastık da ona da aynısından aldım o da rahat uyuyor yataşı öneririm yani insallah gecer sıkıntınız🤗