Benim hamileleik sekerim vardı ve 39+5 haftalıkken kadın doktoruna gittim son randevumdu oda beni hastaneye yolladı bi an önce Doğuma alınmamı söyledi çünkü insülin kullanıyordum cocuga zarar veriridi hastaneye gittim beni Doğuma almadılar 11 gün hastanede bekletiler ve 11 günün sonunda kanamam oldu hemen Doğuma aldılar ben sezeryan istiyordum ama izin wermediler sancım yoktu suni sancı verdiler acilmam gece 10 kadar hiç olmadı suni sancıyı cogaltılar 2 saate 7 cm acıldı ve ben acilar içinde aglayarak daha sezeryana alın diye bagrıyordum eşim vardı Doğumda o bana destek oldu suni sancı cok zor 04.05.2018’de saat 00:50 bebegim dogdu ve saat 2 de odamiza götürüldük ben bebegimi emziriyordum birden aglamaya başladı hiç durmadı doktorlar geldi bebegimi aldı götürdüler ateşi yüksek çıktı icerde pis su icmiş 15 gün küveste kaldı nefes alıp vermekte zorlanıyordu ve ben taburcu oldum hergun hastaneye gelip gidiordum emzirmek icin hastaneyle aramızda 1 saat var 15 günün sonunda evimize geldi ve simdi ogluşum 1 aylık oldu allahım hepinizin yardımcısı olsun böyle güzel bi mucizeyi haketmek icin acısınada katlanmak lazım onu anladım okadar acının sonunda dünyanın en güzel melegine sahip oluyorsunuz 🙂