Ben ilk dogumumdan sonra lohusa kıyafetleri satan bir dükkandan almıştım 20-25 lira bişeydi. Dogumdan 10 gün sonra kullanmaya başladım. Kısa sürede baya toparladı dümdüz oldu göbegim. Şimdi ikinci dogumumu yaptım yine aynı korseyi kullanmaya başladım. 1 ay oldu eski halime döndüm sayılır. Şu an hamilelik öncesi kıyafetlerimi giyebiliyorum. Alttan külot şeklinde giyiliyor gögüs altına kadar geliyor göbegi tamamen sarıyor.