Tmvi 32 haftalığım çok şükür eğilirken zorlanmak dışında hiç bir şikayetim yok şimdilik. Kıyafetlerini falan henüz yıkamadım şubat başında odamız gelecek o zaman halledeceğim yıkama, ütüleme işlerini. Banyo malzemeleri falan eksik onlarıda şubatta halletmeyi düşünüyorum.