pares_ser Herkese merhaba, bugün sabahtan beri vajinamda iğne batması gibi sancılar oluyor. Genelde de oturunca oluyor. Ara ara batıp geçiyor.Sancı gibi kuvvetli bi şey değil ama yine de endişe ediyorum. Böyle şeyler yaşayan oldu mu? Şimdiden teşekkürler 🙏
Dilara93 pares_ser Bende 18 haftalık hamileyim banada oluyor sürekli doktorum rahim büyüdükçe aşağıya doğru çekildiğini bu yüzden böyle olduğunu söyledi. Bana Magvital ve Protestan verdi düşüğede sebep olabilir die sen mutlaka doktoruna görün en yakın zamanda canm
pares_ser Dilara93 gebeligimin başında ben de 2 kutu progestan kullandim. Ben yarın arayım o zaman doktorumu, cok teşekkür ederim 💚
Kelebek29 Haftada bu yana oluyır 25+3 üm hala oluyor sordun ben doktoruma bebek baakıyor ve rahim büyüyor normal dedi
pares_ser Kelebek29 cok teşekkür ederim valla içim rahatladı 🙏normalde hiç endişe etmem. Aslinda cok rahatsiz edici bi sanci da degil ama sabahtan beri devam edince bi size danisayim dedim 💚