dilarayza Kızlar gece yatağa girdiğimde ayaklarımın altı yanıyor kalkıp taşa basıyorum yinede yanıyor.Sizde de ayak yanması şikayeti var mı???
Miumiu dilarayza Ayy kuzucum al benden de o kadarr😅 Geceleri yorganın soğuk tarafını arıyorum sürekli. Ayağıma krem, kolonya falan serinletici şeyler sürüyorum artık geceleri berbat bişi yaa🤯
2prensannesi06 ZEhrA_94 ne ödemim var ne şekerim çıktı alakası yok bence hamilelik hormonları ile alakalı 🤭
Meryem46 Benmde napsam geçmeyen bi şişkinlik ve karıncalanma var üstelik ellerimde de başladı artk :(
Destinyn Bende havluyu ıslatıp ayağıma sarıyorum yoksa asla duramıyorum yıkıyorum 2 dakika sonra yine yanmaya başlıyor havlu işe yarıyor ama
Htcyalmanci Ayak yanması uykusuz geceler karın şişliği sık WC gitme kabızlık sanki sürekli lavabo ihtiyacı vb. 15 haftalığız ama yaşadıklarım erken mi bilmiyorum
Paula Yaşadıklarınız normal benimde ayaklarım hep yorganın dışında en başından beri ☺️ Tuzu azaltın şişkinliğin inmesi için ve bol bol su için. Bazen iyiki hamileliğim yaz aylarına denk gelmemiş diyorum o zmn ayaklar daha fena olurdu 🙈
_Elifffffff_ Kızımda benmde oyleydi bide yaz mevsimine denk gelmişti ölmüştüm resmen cayir cayir yanıyordu ayak altlarim🙂