Sibel43- Vanda doktor onerisi sormuyorum dogum yapan ve memnun kalan devlet bolge ozel farketmez acaba olumlu gecenler yazabilir mi
Susam1 Sibel43- benim görümcem yaptı bölgede 2 kere çok memnundu.. Doğum zor illaki ama ebelerin söylediklerini yaparsan işin kolaylaşıyor dedi.. Kuzenimin eşide orda yaptı bir sorun yaşamadı