Kızlar ben 3 gün önce histeroskobi oldum polip alındı çok merak ettiğim konu duyduğum kadarı işe bu işlemden sonra hamile kalmakta sıkıntı oluyomuş😔 çok üzgünüm zaten 3 bebeğimi kaybettim bu işlemden sonra hemen hamile kalıp sağlıklı bebekleri olan varmı be olur yardımcı olun bana 😔