Merhaba arkadaşlar 38+4 günlük hamileyim. 22. Haftadan beri bebeğimin boynunda kordon var. Bi ara kurtulmuştu 4 hafta kadar rahatladık daha sondadan yine dolamış boynuna bu sefer 2 tam tur şeklinde. Bi ara teke düşürdü sonra yine çift oldu sonra yine tek ve 3 haftadır iki tur şeklinde kaldık kanala başını dayamış bu saatten sonra kordondan kurtulması zor gibi. İlk hamileliğim. Doktoruma doğum şeklini ne önerirsiniz diye sordum. Kordon eşittir sezaryen demek değil ancak risklerinin olduğunu bilmelisin bazen oksijen yetmeyebiliyor, kordon kısa kalabiliyor dedi. Ama bunlar yaşanmayadabilir %100 açılma bekleriz ondan sonra doğum başlatırız ama aksi bir durumda sezaryene alırız sonradan bana o kadar sancı cektim sezaryen oldum deme dedi. Açıkçası ailem çok korkuyor bir şey olmasından genelde morarmış doğuyorlarmış. Yarın çatı muayenem var. Bende normal denemek istiyorum veya olacaksa da doğumum geldiğinde sezaryen olayım. Hayırlısı ile sağlığı yerinde olsun çokta umrumda değil aslında nasıl doğurduğum.
sormak istediğim aranızda 2 tur kordonlu doğum yapan var mı? Veya tanıdığı vs. Cevap verirseniz çok sevinirim. 🙏🏻