Homeless20 Doğum sancısı nasıl birşey ? Nasıl bir ağrı nasıl bir his ? Tam olarak kasıklarda mı hissediliyor lütfen biri beni aydınlatsın 😢
Zeyzey1616 Homeless20 canm bnde daha yaşamadım ama sağlık ocağındaki ebem ilk gebeliğim olduğu için anlattı yani belden giren kasıklara doğru yayıylan şiddetli bi adet agrısı gibiymiş yani anlamaman imkansız anlarsın dedi dogumun başladıgını yalancı sancı gibi değilmiş yani şiddeti daha ağır basıyormuş
Gull_94 Homeless20 herkeste farklı olsada cokca duyulan ve bendede olanı su sekılde trıf esıyım ılk once kasıklarda regl agrısı gbıydı daha sonra bel ve kasık olarak geldı duzenlı oldugu ıcın anlıyosmz zaten ama ılk etapta hafıf daha sonra sıddetı artıyo bazen bacagma dogru kramp ta gırmıstı benım oturamıyodm mesela sankı oturunxa bısey batıo gbıydı alttan bu sekılde anlamstm duzene gırmedn once sancıların dogum sancısı oldgunu zaten nısanda gelmıstı
Babyy1S Homeless20 ben fitille sancı cektim arkadasim hep diyordu sancın olsa kesinlikle anlarsin diye gercekten de öyle adet ağrısının 10 kat fazlası diyebilirim bel sırt kasıklar her yerin de sancı ağrı hissediyorsun tabi bu acı eşigine de baglı bazilarin aci esiği cok dusuktr sancısz olur
Homeless20 Zeyzey1616 2-3 gündür kasıklarım acayip sancıyo kasılmaların sıklaşıyor hatta bugun yürürken zorşandım ilk defada ondan merak ettim bnde nasıl bişey diye. Teşekkür ederim canım
Hazal_hazar Homeless20 illaki belli edicek cnm duzenli sancilarin olucak bebeginin hareketlerinden de anliycaksin
aeh ben suni sancı aldım normal savcıyı pek bilmiyorum o yüzden. Benim sancım beldeydi, omurgamı kuyruk sokumundan ikiye ayırıyolar gibi bi acıydı. Siz yine ihmal etmeyin bir kontrole gdn
Homeless20 Hazal_hazar işte nasıl belli edecek canım mesela şuan sağ kasığımda iğrenç bir acı var pozisyon değiştiriyorum gene de geçmiyor. :( bugun ilk defa yürürken zorlandım valla
aeh Homeless20 gerek yok bence, acil bir durum olursa gidersiniz. Doğuma hazırlık sürecidir muhtemelen.
Homeless20 Gull_94 şuan kasıklarım sadece adet ağrısı gibi bakalım ilerleyen zamanaşrda dediğin gbi olacak mı çok teşekkür ederim ☺️
Homeless20 Babyy1S şuan sadece kasıklarımda var ağrı bakalım ilerleyen zamanlarda nolacak 🤔 çok teşekkür ederim ☺️
yigitalpinannesi40 Homeless20 Valla 2 buçuk ay önce doğum yaptım bir gece acile gitmistim ishal vardı birazcık ve sık idrara çıkıyordum tedbir amaçlı gideyim dedim sancım 98-99 larda çıktı hep bende tık yok 36. Haftada olduğum için doğumu durdurmuşlardı. Ebe nasıl hissetmiyorsun sancıları demişti birazcık da acı eşiğine bağlı bence