alatasfatma33 ben ılk kızımda ısımlı takım yaptırmıstım ama erkek bebek ıcın cok cafcafı sevmıyorum daha sade ıstedım oyuzden trendyolda angel butık 10 lu cıkıs sefı aldım lacıvert lohusa pıjamamda aynı renk, cok kalıtelı begendım epey, bıtane hatıra olsn saklarım nıyetıyle sadece aapkalı tulumm yaptırcam ınstada bı sayfaya bıde evden nortmal bı yedek takım koyarım canta ıcın yeterlı olur