Adosum_34 Herkese merhabalar hamile annelerim benim arada bir bagırsak parazitim oluyor oda yediklerm den kaynaklanıyor acaba eczaneden ilaç alsam bebege zararı var mı yada benim gibi olan hamiş anneler var mı çok rahatsız edici durumum var şuan da 🤦♀️