Yunusemreninannesi Ben de burda kaç kez post açtım. Çok dönen olmadı.. 20 gün önce gittim ilk muayeneye 30 haftaligim. Doktor gayet ilgilendi kan idrar tahlili yaptı ertesi gün sonuç çıkmıştı hemen götürdüm. Sonra tekrar çağırdı , salı günü gittim. Emrah Dağdevirene. Yine muayene oldum , ilgi güzel. İlk gittiğimde Alper beydi. İnşallah aksilik olmazsa doğuma oraya gitmek istiyorum.. kaydım olsun diye de özel hastane ile.es zamanli olarak oraya başladım 💗