Iyi geceler kızlar bugün 16+0 olduk iki gündür sanki birden su akıyormuş gibi oluyor çamaşırım az da olsa ıslanıyor ve gobegimin alt kısımları sanki iğne batıyormuş gibi ağrıyor ara ara başına gelen var mı?? Bu haftada normal mi yinede hastaneye gidicem yarın ama sizinde fikirlerini almak istedim başına gelen varmı böyle??