Nnjwkwkl Kızlar bu iki gündür hareketlerini daha az ve yumuşak his ediyorum norml mi ara ara böyle hic atmıyor degl arada atiyor ama çok hafif
Aylinadamm Nnjwkwkl bende oldu geçen hafta 3 gün korktum 4. Günü başladı yine bazen çok uyuyorlarmış ondan oluyormuş 😻
Duygu3437 Nnjwkwkl bende arada çok. Net hissediyorum hatta döndüğü bile hissediyorum bazen ilk zamanlardaki gibi kıpırtı gibi hissediyorum yani 1 günü 1 gününü tutmuyor 😂
Mucizeeemmmmmm Nnjwkwkl 28 haftaya kadar düzensiz oluyır diye biliyorum ki benimki hala düzensiz 36 haftalığım
izmirsibel Gün içerisinde çok ayakta duruyorsan bebeğin amniyon sıvısı dalgalandığı için bebeğin uyur ve geceleri hareket etmeye başlar bebeği uyutan biziz 😂 korkma inşallah birşey yoktur ama yok için rahat etmiyorsa doktora görün 🙏
Duygu3437 Nnjwkwkl tamamen hareketsiz olmadığı sürece problem olmaz gibi ama tabikide aklına takılcaksa doktora görün
izmirsibel Nnjwkwkl canım benim bence hareket ediyorsa sorun yok ama dediğimiz gibi için rahat değilse doktora görün haftan da daha küçük yani normal bence
Bsmlh Nnjwkwkl 4 gün canım böyle hissiz gibi sönük 1 kez zor duydum ki ilk bebek degıl çok hareketlıydı