Nagehansen Kiwi marka süt sagma makinesi alıp kullanan memnun olan var mı alınabilir bir ürün mü siz hamgi süt sagma makinesini aldınız . Gerekli mi almak
Homeless20 Nagehansen ben chicco marka aldım. Dolaptan aldım ben kullanılmamış hiç çok uygun olduğu için aldım yoksa almayı düşünmüyordum gerekli olursa alırım diyordum.
egemommm Nagehansen bende taktım kafaya onu almak istiyorum ama biraz daha bekliyim diyorum bi türlü sipariş veremedim
Fatmagunaay Kiwi marka süt sağmv makinesi ile ilgili bir bilgim yok ama ben lansinohu tercih ettim yorumları genel olarak güzeldi.
mucizemi_beklyrm Fatmagunaay bende yeni aldm bimden. Daha denemedim nasip olursa bakcm artk yorumlar iyiydi. Bi yerde tek olumsuz yoruma rastlamıştm. İlk zaman güzel ama birkaç kullanınca çekim gücü kalmiyo bi işe yaramıyor yazmışlar.belki de şans işi