Esra004 Bende tepeciğe gidiyorumda gecen hafta randevum vardi 22 haftaligim su an ayrintili ultrason a gidecesin dedi doktorum ozelde yaptiracaksin dedi bildiginiz iyi doktor veya hastane var mi acabaa
EcemUysal bus12345 vallab enim ilk doktorum harika bi doktor ama doğum biraz pahalı diye biz vazgectik muaynesi 250 dogumda 5000 doktor alıyo egepolde yaptiriyo dogumu 3300 egepol aliyo bide ege sehir hastanesinde yaptiriyo orasida 2000 aliyo yani dogum 7000 yada 8300 oluyo doktorun adı şerife dikayak alsancakta muaynesi var siddetle tavsiye ederim eger fiyat onemli degilse
bus12345 EzgiPektas1 ben de hemen Tınaztepe hastanesin yanında oturuyorum oraya gitmeyi çok düşündüm kan tahlili gibi basit şeyler için 150₺ ücret alıyorlar çok ilginç geldi bana muayeneye normal ama tahlili içim bilemedim
EzgiPektas1 bus12345 ben tahlillerimi sağlık ocağında yaptırdığım için bilmiyorum tahlil ücretlerini bi beyin gelişimi testi yaptırdım 150 liraya orda bide şeker yüklemesi 40 liraya diğer hepsini sağlık ocağında yaptırdım. Zaten doktora ben tahlillerimi sağlık ocağında yaptırmak istiyorum dediğimde karşı çıkmamıştı her ay kan tahlilimle gidiyorum yanına.
Pln01 EcemUysal Bornova da Tınaztepe Galen hastanesi Feyza Arman Çaldır çok tatlı bir doktor ve işinin ehli sempatik kibar oluşu çok önemliydi benim için iyi ki var 6.5 aydır Feyza hanımlayız inşallah doğumumuda Feyza hanımla yapacağım 🤗
Busracobann Hazan_yeli25 benim doktorum su Aysel hanım ama doğum ücreti çok arttığı için bu gebeligimde 12 den sonra bıraktım evet hastane temiz bı hastane değil ne yazık ki eski
sevvalakkah Hazan_yeli25 Bende orda arzu hanıma gidiyorum hastanede 2 hafta önce kuzenim doğum yaptı ece hanımın hastasıydı ve gayet memnun kaldık hastaneden bende orada doğuracağım inşAllah eskiden nasıldı bilmiyorum ama şuan gayet güzel ve temiz içiniz rahat etsin ve doğumda başka doktora gitmek hem sizin hem bebek açısından biraz zor olabilir bence aysek hanıma alışmışsan onda devam etmeni tavsiye ederim
Tugce3526 Arkadaşlar malesef ben erken doğum yaptım perşembe günü size yazdıktn sonra sabahına suyum geldi. 35+3 te oldu. Sezeryan oldum hastane cok iyi doktorumdn zaten memnundum o yüzden gonul rahatlıgyla gıdeblrsnz ve gayet temiz hastane
Mrvtpz Tugce3526 Allah bağışlasın canım küveze girdimi bebegin? Cok ağrın oldumu nasıl gecti? Bende Karataşta dogum yapmayı düşünüyorum da?
Tugce3526 Mrvtpz evet canım 1 hfta oldu dogum yapalı hala küvezde bebeğim. Doğumum güzel geçti ama ılk 3 4 gün agrım oldu sadece şuan ıyıyım ayaklandım. Hastane çok güzel o açıdan için rahat olsun. Doktorun kim senin
Hhhzzzlll3545 EzgiPektas1 nerdeki tinaz tepeye gidiyorsunuz dogum jcretleri nasil yeni hamileyim arastirmaya basladimdaa
SerifeG94 EcemUysal ben de Tınaztepe Aylin hanıma gidiyorum 26 haftalık olduk gayet memnunum güzel ilgileniyor
Mrvtpz Tugce3526 cok geçmiş olsun rabbim kısa zamanda kavuştursun yavrunla seni canım Arzu hanım doktorum doğum icn gün belirlemedk dha ama sezeryan olck büyük ihtimalle