Minnosunannesiii Kızçeler doktora sormayı unuttum ya boyu kilosu iyi mi diye ya sesini çıkarmadı kötü birşey olsaydı söylerdi elbette ama verdiği kiloda 700 gr ve 20 cm yazıyordu 24 haftalığa göre nasıl sizce anne baba 1.70 Li boylardayız bebişimi nasıl olcak acaba
SeymaK Minnosunannesiii boyu daha fazla olması gerek sanki canım kağıtta fl değeri ne yazıyo benim 24te detaylıda 750 gram boyu da sanırım ya 31 ya 33tü
dugmeninannesiii Minnosunannesiii 20+5 te 433 gram 24.7 cm dik. Şuan 23+5iz 8 gün sonra kontrol var bakalım ne kadar olmuşuz 💙
DenizGzm Minnosunannesiii canım boyu 20 cm değildir yanlışın var daha fazla olması lazım fl yazanı 7 ile çarp çıkan sonuç bebişinin boyu
Senayyalcin Minnosunannesiii boyu 20 değildir bence fl yazan yeri bir sayıyla çarpman lazım ama hatırlamıyorum
Minnosunannesiii SeymaK dimii bana da boyu kısa geldi hani bide biz yapılıyız filan artık bilemedim belki de ben yanlış yere bakmışımdır bilmiyorum birdaha gidince hastaneye sorulan doktoruma ağzından duyayım direk
Minnosunannesiii DenizGzm hatta 20 bile değil 19.80li birşey yaZıyor direk 20 dedim dur resim atayım canım bi bakın siz
SeymaK Minnosunannesiii muhtemelen yanlıs baktın canım boyu daha fazladır kilosu normal ama ultrason kagıdında fl değeri yazan yere bak o rakamı 7ile carp boyu için 🥰
SeymaK Minnosunannesiii rica ederim canım benim de işte 31 falandı sanırım o haftada ☺️ Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin miniklerimizi🤲🏻♥️
Minnosunannesiii DenizGzm ayy maşaallah rabbim herkese sağlıklı evlat huzurlu hamilelik geçirtsin vallahiii boy kilo mühim değil bebişimmm sağlıklı olsun da
Fatma74 Benim de 21 hafta 408 gram boy da 24cm Doktor normal dedi ilk gebelik olunca insan herşeyi araştırmak öğrenmek istiyor.