meraklianne1 Ramazan ayında allah nasip ederse 7 aylık oluyorum ama orucumu tutmak istiyorum. Bebeğe bi sorun teşkil eder mi daha önce doğum yapan anneler tecrübeliler yorum bekliyorum. Birde benim gibi olanlar sizler tutacak mısınız ne düşünüyorsunuz 🙄
Minnosunannesiii meraklianne1 walla benim son ayım olacak tutmayacağım vücudumu biliyorum idrar yolu enfeksiyonu var bir gün su içmezsem ertesi gün ölüyorum ağrıdan
Gizmolata meraklianne1 ben bebeği o kadar saat aç ve enerjisiz bırakamazdım galiba ya, gerçi gebelik şekerim var zaten tutamam ama olmasada tutmazdım galiba.
dugmeninannesiii meraklianne1 bayrama denk geliyor doğumum. bugüne kadar çok şükür hep tuttum. Ama dinimiz kolaylık dini tutmak zorunda değilsin. Bebeğin beslenmesi gerekli bence canım ben tutmayacağım acıkcası.
meraklianne1 Minnosunannesiii yaaa geçmiş olsun bu çoğu hamile de oluyomuş benide korkutmuyo değil 🙄 ama ilk gebeliğim diye borç yapmakta istemiyorum 🤦🏻♀️ Kafam çok karışık resmen
Sedasmsk meraklianne1 çoğu etrafımda oruç tutan vardi canim annem bile tutmuş bana hamileyken ama bana doktorum çok uzun süre ac kalma bebeğe zararlı gelişimi için dedi
Sulleersoy dugmeninannesiii benimde doğumum bayrama denk geliyor. Özellikle son ay bebeğin en hızlı büyüdüğü ay dinende böyle bir kolaylık sağlanmışken sırf borcum olmasın diye bize emanet canların hakkına girmek bana mantıklı gelmiyor
tgbktszdmr meraklianne1 canım ben kısmetse lohusa oluyorum ramazan döneminde maalesef tutamıyorum. Ama hamileliği ramazana denk gelen kuzenim tutmuştu şöyle ki sahuru ve iftarı çok kuvvetli yiyor içiyordu bol su tüketiyordu. Ama bünyesi kaldırdı. Sende bi denersin dayanabilirsen tutarsın dayanamazsan sorumlu değilsin zaten biliyorsun
Aselinannesi12345 Bencede tutmayın bebeğe eziyet susuz bırakmayın en başta su çok önemli orucunuzu borç olarak daha sonra tutabilirsiniz ama bebeginize bişey olursa daha sonra bisey yapamazsınız bu benim fikrim herkesin fikrine saygım var 👍
meraklianne1 Aselinannesi12345 bakış açınıza yanlış demiyorum evet haklısınızda ama bi yandan da acaba mı olunca insanlara sorarak fikir danışmak istedim 😊😌
tgbktszdmr meraklianne1 eğer benimde denk gelseydi denerdim canım. Ceviz fındık tarzı enerji güç kuvvet verici gıdalar tüketirsin bol su içersin. Tutarsın rabbimin izniyle. Çok sıcaklarada denk gelmiyor. Baktın rahatsız oluyosun seni etkiliyor orucu sonlandırırsın😉
Aselinannesi12345 meraklianne1 tabiki sorucak sın tercih senin canım herkesin fikirleri farklı olur 🥰
Hicran27 Benim de geçen yıldan kazan var 6 gün tutmak istiyorum Bi gün tuttum başım ağrıdı 6 aylık hamileyim doğumun da ramazan ayına denk geliyor nasıl olacak Allah bilir
meraklianne1 Hicran27 benimde geçen yıldan 5 var onlarda duruyor açıkcası bu aylarda mide bulantım çok kötüydü günler kısayken bile tutamadım 😞 bende bebeğime eziyet etmek istemem tabi ki her anne gibi ama kazaya bırakıp tutamamak daha ağır geliyo gözüme iki türlüde ikilemde kalıyorum 😅😅
egemommm meraklianne1 nasipse benim doğum tam ramazanın başladığı güne geliyor 😊 geçen sene de 20 gün tuttum sonra hamile olduğumu öğrenmiştim
meraklianne1 egemommm yaaaaa ne güzel olmuş geçen sene 😄😄 rabbim hepimizin sağ salim kucağına aldırsın
Sermec27 meraklianne1 ben de o zaman 7 8 aylık olcam ama ben tutamayacağım tam son haftalar bebeğin suya besine ihtiyacı var bence iyi olmaz bebek için inşallah 30 günün fitresini vercem ben gebelikte orucun zorunluluğu yok zaten
meraklianne1 Sermec27 sağlığınız yerindeyken fitre geçerli mi ? Bence bunu bi araştırın çünkü hastayken tutamadıklarımıza fitre veriliyor hamilelik hastalık değil ki 😕 daha sonra kendimizin tamamlaması gereken bir ibadet diye biliyorum
tevhideee Sermec27 canım ilgisiz olacak ama görünce yazmadan edemedim.Özel hallerde tutamayınca sağlığa kavuştuğunda tutmak gerek.Fitre ömürlük rahatsızlığı olupta hiç tutamayacak olanlar için diye biliyorum.Bizim sonuçta doğumdan sonra sağlımız iyi olacak inşallah tutamadığımız günleri tutmamız gerekiyor diye biliyorum.