Zgeylmaz geçtiğimiz persembe günü onceki gun hicbirseyim yokken ani bir tansiyon yukselmesi ve kusma nobetiyle acile gittim. tansiyonum evde 15 10 a kadar yukseldi. acilde normaldi tansiyon. kan idrar aldilar. kanda enfeksiyon idrarda enfeksiyon ve protein kaçağı çıktı. nstye girdim bebegin kalp atislarinda sıkıntı yok sancim yok ama o gun sabaha kadar su içsem çıkardım. ertesi gun kendi doktoruma gittim 24 saatlik idrar testi istedi. verdim. maksimum 140 olmasi gereken deger bende 183 cikti. ultrasonda bakildi suyu azalmış dedi. 33+3 suanda gebeligim. bebegim cuma günü 2 kiloydu. haftalik takip edilicekmis. bobreklerimde tas oldugu icin gebelik zehirlenmesi yapabiliyormus. suan annemde kalıyorum yaklaşık 1 haftadir. stres yapmicaksin negatifi cagirmicaksin dedi doktorum. bu 183 olan protein kaçağı yukselebilir de düşebilir de senin elinde olan birsey degil dedi. tansiyon ilacina başladı. suan tansiyonum duzenli en yuksek 12 8 cikiyor cok şükür. suyun artmasi icin günde birer bardak havuc suyu armut suyu 2 sise maden suyu ve 6 bardak su içiyorum. hicbi is yaptırmıyor annem Allah razi olsun ondan. 4 hafta daha dayanabilirse muhtemelen 37. haftada sezeryan dedi. dua etmekten baska çarem yok. ben bu konuyla ilgili başlık açtığımda 3 4 kisi cevap vermişti. bende yeni başıma geldigi icin sana detayli yazmak istedim canim. uzun oldu kusura bakma. malum esekten düşenin halinden esekten dusen anlar.