bernabaskaci 38+5 deyim geçen hafta kontrole gittiğimde artık ultrasonda bebeği göremeyeceğimizi dönmüş olduğunu söyledi ölçümlerini yaptı nst vs bağlandı. Bu yüzünü görememe olayı kanala girmesi mi anlamadım ben. Bilgisi olan var mı acaba?
Ecem1818 bernabaskaci evet ben 34 ten berigörmedim kanala girmek değilde yolunu buldu demek yani panik olmayın
Annecik_ bernabaskaci evet bana da öyle demişti 39+3 günlüktüm bir gün sonra hastaneye sancı ile gittim normal doğum yaptım yani artık her an bekle Sağlıkla kucağına al
bernabaskaci Yaagmurr ya ama ben onun yüzünü görmeyi çok seviyordum ultrasonda o an doktor öyle dediğinde kanala girmiş olma ihtimali hiç gelmemişti aklıma. Ama hala.çom yukarıda hissediyorum bebeğimi
Yaagmurr bernabaskaci canım bana da kanala girmiş demedi de baş aşağı pozisyonda olduğu için gösteremiyorum dedi bide kaburgalarında falan batma hissediyorsan ayaklarıdır büyük ihtimal benimde öyle çünkü baya sıkıştırıyor artık 🤦🏻♀️