DaisyMom Zuhalboyo 36+4 haftaligim şafak 11 nasipse 8 şubat doğum.🌸Ikinci sezeryanim olacak.Uygulamaya gore 24 gun var.Hamileligim şu son 1 ay çok zor ilerliyor.Basindan beri surekli yatiyorum zaten.Hafif risk icerir diyim.Ama yinede cok sukur.Hamile kalmak benim icin bir mucizeydi.Bir kizim olucak insAllah.Annesinin pamuk kizi 🌸🌸masAllah seninde birsey kalmamis.Samsundan selamlar ❤
Gizemokuyan Son 22 günümüz kaldı bizimde oğluma kavuşmamiza inşallah 🤲🏻❤ hataydan selamlar cici anneler🥰
Zuhalboyo Gizemokuyan aleyküm selam kardeşim rabbim kazasız belasız kucağımiza almayi nasip etsin inşallah 🌸🙏
Rmeysa_1661 Zuhalboyo son 4 gün kaldı 1 şubatta alacağım inşallah kucağıma ama asla zaman geçmiyor takıldı kaldı 🤗
kbrMEVA Zuhalboyo canım aynen öyle zaman geçmek bilmiyor Allah kısmet ederse iki şubata gün aldık uyku uyuyamiyorum
CansuAlmila Benimde son 24 gösteriyor uygulama ama daha erken gelir gibi hissediyorum ikinci hamileliğim İstanbul Pendik deyim bende
Aloneanqel Zuhalboyo son 8 gün bizim de. 39+0 da zorunlu doğum olacak insülin kullandığım için ve bugün çatı muayenem var. Eğer herşey olması gerektiği gibiyse fitil , suni sancı ile normal doğum olacak Allahım izin verirse. Aksi takdirde zorunlu sezeryan 🙏🏻🙏🏻
babyackgz Zuhalboyo benimki erken gelmek istedi engelledik şimdi bize meydan okuyor siz miydiniz gelmemi engelleyen diye 😂
Sehermahsum7321 Zuhalboyo evt galiba devlet hastanesine gittim için normal zaten normal doğum istiyorum 🙏🙏