G07arslan Anneler 37 +4 .haftadayim rahmime baski oluyor ve sık idrara çıkıyorum bacaklarima uyusma geliyor ne olabilir dogum sancisi nasil olucak bilmiyorum ama sizlerdede ayni problemler varmi panikliyorum dogum fln baslarsa anlayamazsam die
Hypatiaa 37+5 im bende de var aynıları merak etme dogum sancısı olsa anlarsın yalancı sancılar bunlar. Bende de bacagıma kramp giriyor sürekli .