XelisaX ben bekar iken yaptım onu canım. Polikistik over vardı tedaviden biktigim için başlamıştım faydasını da gördüm şuan kist yok . Günlük bir sürahi dolacak kadar kaynatıyordum gün boyu girip çıkıp içiyordum ama soğan özellikle mor soğan olacak ve dış ele gelen kabuğu çıkarılıp diğer katmanlarına dokunmuyordum dörde bölüp kaynatıyordum. Bunu sadece adetim başlayınca bırakıyordum bitince hemen geri başlıyordum 15 gün yapıp bırakmadım yani bir yıl yaptım bunu çok şükür kistim ne kalmadı