Busebse Kızlar dış ağrısı çekiyorum çok kötü bu bebegı etkiler mi 20+3 haftaligim🤦♀️herhangi bırsey kullanmıyorum ağrısı için hastaneye gitmiyorum
Minnosunannesiii Busebse ahh ben öldüm bu bir haftadır doktora gitmemek için çok direndim ama olmadı gittim bi gargara ve hap verdi bir gün kullandım sadece çok şükür kesti ve kullanmadım artık
Glcn0211 Busebse doktorundan izin alıp gidebilirsin ben 2 hafta önce kanal tedavisi oldum sorun olmuyor çektiğin acı daha zor olur doğuma yakın
Kaderimm Busebse cnm internette okumuştum benimde dışım agirdigi zman bebeğe zarar verirmi diye enfeksyon yapmışsa erken doğum ve zayif bebek doğurma riskine yol aciyormus eğer inthao frlan varsa sağlık ocağında antibiyotik yazdır derim
esraaa18 Busebse canım bnmde çok ağrım oldu 3. Aydan sonra kanal tedavisi yaptırdım doktorun ile konuş herhngi bi sıkıntı olmadı anlık olarak karanfil koyabilirsin dişine uyuşturup biraz rahatlatıyor