Betulgl Bebeğim 8 haftalık 1 günlükken doktora gittim kalp atışını dinlemek için karnımdan görünmedi vajinamdan baktılar yine göremedi kalp atışı dai duyamadım haftaya tekrar çağırdı yine aynısı olursa olumsuz karşılamak zorundayız dedi neyi kast etti
Mom8 Betulgl canım şimdiye bebek oluşması ve kalp atışı duyulması lazımdı 9. Hafta artık son oluyor beklemek için hala bebek oluşmamış ve kalp atışı yoksa boş gebeliktir bebek var kalp atışı yoksada yine oluşumda sıkıntı vardır kürtaj önerebilir doktor ama sen bir hafta daha bekle umarım geçte olsa oluşur
emineyavuzhan Betulgl Keşke kese gözükse ya bu haftaya kesenin mutlaka oluşması gerekirdi canım Allah hakkında hayırlısını nasip etsin herşey gönlünce olsun 🙏🏻
Betulgl Nur000 ilk kez duymaya gittik 5 hastalıkken bebeği gördük 6 haftalıkken zar zor gördük 8 haftalıkken hiç görünmedi