Merhaba kızlar ,24.haftamdayım gaziosmanpaşa hastanesine gidiyorum doktorumdan çok memnunum yalnız doğum ücreti çok pahalı geliyor.Bu çevrede oturup da doktorundan memnun olup önereceğiniz bir hastane var mı?bi yardımcı olursanız aklım çok karıştı ,fiyat bilginizde varsa paylaşırsanız sevinirim