Tatliheyecan devlet hastanesine gittiğim için numarası yok doktorumun bende normal de 40 + 4 oldum ama ultrasonda ve ikili testte 39 çıkıyor o yüzden bekletiyorlar ağrılarım geliyor sanki yavaştan ama bu akşam çok sertlik oldu korktum hastane de biraz uzak gidemedim şuan