Sabah doğumum var çok şükür kavusucaz oglusumla insss
Eminecetinkaya 🧿🧿🧿
Eminecetinkaya nerde dogurcaksiniz sizde bursadasiniz😊 Hayirli dogumlar insallah🙏💙
Eminecetinkaya ayy ne güzel darısı bana son günler geçmek bilmiyo
Elifkyhn1993 hayat hastanesinde