Gzm67- yok sorarım kullanmam gerekenleri kullanırım. Normalde hasta oldum 9 gün agrım oldu da parol bile içmedim sırf bebegime bişey olmasın diye doktorum içebilirsin dedi ona ragmen çektim içmedim. ama evde ecza dolabım yok bulunsun dogumuma 2 ay kaldı sonra da lazım olur diye özelliike alırm dedim 🥰🥰 çok teşekkür ederim tavsiyen için 🥰🌺