Hanımlar cildim çok hassas buğday tenliyim , hamilelikten önce kahverengi lekeler oluşmaya başlamıştı cildimde ha bugün ha yarın doktora giderim dedim erteledim gidemedim , kilo aldıkça da cildim iyice bozuldu ee bir de hamilelik hormonlar falan . Nivea , dove, neutregena, garnier, bepanthol , bioderma tüm nemlendirici ürünleri kullandım fakat yüzüm de hemen kızarıklık ve kaşıntı yapıyorlar sonrada sivilce . İnanın yüzüme dokundukça deri soyuluyor çünkü nemlendiremiyorum gergin olunca da acıyor , böyle hassas cildi olup tavsiye verebilecek olan var mı ? Çünkü bazen cildim de kanama bile oluyor 🤦🏻♀️