Ebruuuucn1 yusufbebekk447 sağlıklı olan kesi olması diye birşey yok lütfen doğru araştırın böyle komplikasyonlar olmasın diye doktor o an karar verip kesi yapıyor ama bu herkes için geçerli sağlıklı yada sağlıksız bi uygulama değil
yusufbebekk447 Ebruuuucn1 doğru budur demedim.Böyle okudum dedim.Ben de katıldığım için perine masajı yapmaktan vazgeçtim.Çünkü kesi kendini toparlar iyileşir ama kesi olmayınca sarkma gibi problemler oluyor .
Merveakbulutt Bitter93 kesiden hiç korkma canım benimde kesi var valla kendi yirtilmasindansa kendilerinin kestiğine şükrediyorum ve korkmayın 15 güne kadar iyileşiyor
istanbul3434 Merveakbulutt canim gecmis olsun oncelikle, sormasi ayip kesi ile wc isleri nasil oluyor taharetlenmek pecete ile kurulamak falan can yakiyor mu? Buyuk tuvalete rahat cikabiliyor musun? Ben en cok dikis ile wc islerinden korkuyorum da… Bir de hastane cikisinda benim arabayla yolum var biraz alt dikisle arabada nasi oturur insan can aciyor mu?
istanbul3434 Minnosunannesiii ya bu perine masaji olayi basli basina ofsayt bacim sen de haklisin😁 ben de bir turlu icime sindirip de deneyemedim garip geliyor insana😁
Bilgeenur Bitter93 doktor dogumdan once ben de yaparm dedi o zaman anlycam sanrm ben dogru mu yapiyomusum😬 masaj icin de bugday yagi aldim zeytinyagi yakar diye cekindm ama asit orani dusukse sknti olmuyormus
Myssr istanbul3434 yok yakmiyoms arkadasma sormustum ben de dikislerle tuvaletini nasi yaptn diye ben de korktum ama bisi olmadi dedi. Fakat oturmak sikinti yan oturuyordu
Merveakbulutt istanbul3434 çok teşekkür ederim kuzum . Canım 6 hafta taharetlenmek yasak denildi yapamıyorsun o yüzden ben her büyük abdest sonrası belden asagimi yıkayıp fon makinesi ile kuruttum can yakıyor mu sorusu birazcık açıyor oda ilk günler sadece. Büyük tuvalete rahat çıkabilmek için sıvı beslenmek gerekiyor ben 1 hafta sıvı besledim sonrasında ise sabab akşam zeytin yağı içiyorum bir kaşık iyi oluyor . Dikişle oturmak konusu birazcık acı eşiğine bağlı sanırım ben 1 gece hastanede yattım evime gelince temizlik bile yaptım hergun çok rahattım ben oturup kalkarken evet dikkat ettim ama acıma vs olması hiç kuzucum merak etme
Myssr Bitter93 İsteyen olursa video Ben kendi kendime yapamam esim yapacakti bana ama yanimda degil yapamadik. Doktora sorun kacinci haftada başlanması lazm diye kisiden kisiye degisebilir haftası. Kesisiz dogum icin yapiliyo aslinda
Elifbc Myssr videoda anlatım çok iyi teşekkürler paylaşım için bende araştırıyordum, 35. haftadan sonra haftada 2 3 kez yapılabiliyor. Eşten destek almak en kolay yolu ama kendiniz denerseniz videoda dediği gibi e vitami ya da organik yağlar ile daha kolay olabilir.
istanbul3434 Merveakbulutt ben tesekkur ederim uzun uzun hepsini yanitlamissin Allah razi olsun🙏 icimi rahatlattin Allah bir sekilde kolayligini verir insallah tabi normal dogum nasip olursa umarim
Duygus123 Bitter93 Tatlim korkacagin en son sey bu olsun hicbirsey hissetmiyorsun bile. Normal dogumun zorlayici tek yani sanci dikisten korkup kendini strese sokma bosyere
Myssr Elifbc rica ederim 😊 ben kendime dokunamiyorum kanim cekiliyo sanki normalde sıkıntı yasamiyorm ama
Merveakbulutt istanbul3434 rica ederim ne demek sağlıklı bir şekilde kucağına almayı nasip etsin inşallah rabbim yardımcın olsun hiç korkma rabbim bir şekilde kolaylığını veriyor
Myssr Elifbc yok zaten baslamasiazim artik 39 dayim. Kendime fitil atinca geriliyorum dokununca geriliyorum. Ama esim fitil atarken sakinim ya da jinekolojik muayenede de sakinim. Kendime dokunmak istemiyorum vardir bi sebebi belki psikolojik olarak bilemiyorum