Bendede iki tane gördü . Bu olağan bir durummuş hamilelikte kadın yumurtlayabilir o da kist yapabilir dedi. Kontrole gittiğimde bana doktor kistin var demeden kaşık ağrın var mı? Dedi . Bende var deyince kistin var dedi . Rabbim bebeklerimizi korusun kaşık ağrıları yaşıyorum