Bence biraz bekle derim doktorun söylediğine. Bende sabırsız davranıp atmıştım resim herkes erkek demişti doktorum kız olduğunu söyledi tabiki herşeyden önce sağlıklı hayırlı olması. Öbür türlü insan söylenenlere inanıyor daha sonra alisamiyor. Rabbim sağlıkla kucağıniza almayı nasip etsin ☺️