ozgeyuceturk Kızlar 21 haftalık olduk ama ben hâlâ bebeğimin hareketlerini hissedemiyorum. Normal bir durum mu bu ?
bus91 ozgeyuceturk ben 23de hissettım suan 25 hala okdar sık ve net değil sola yatarsam sessizse edıyor
Minnosunannesiii ozgeyuceturk bak 24+2 olduk hala aman aman bi tekmesi yok yani dün detaylı ultrasona girdim doktora sordum bebek hareket Li ama ilk gebeliğin ondan bir kaç haftaya netleşir dedi
bus91 ozgeyuceturk plesnta öndeyse zor hıssedıyorsun benım plesnt önde bebek alan buldukca vuruyormuş yavrum hareketli ama ben hissedemiyorum cok nadir
ozgeyuceturk Minnosunannesiii Ben genelde herkes 20.haftaya kadar hisseder diye düşünüyordum. Meğer ne çok geç hisseden varmış
Minnosunannesiii ozgeyuceturk walla ona hiç bakmıyo 17-18 de hissedenler var hemde ilk geneliğinde ama çoğunlukla böyle olabiliryor bazıları diyo bizi uyutmuyo o kadar hareketli ama ben hiç hissetmiyorum.
D-uysal Benimde 20 hafta oldu 2 kez hissettim şiddetli hapsurduğum zaman 2 3 kere pıt pıt vuruyormuş gibi oluyor başka da bisey yok merakla bekliyorum bende o tekme günlerini:)
ozgeyuceturk D-uysal bende öyle valla arada böyle karıncalanma gibi biseyler oluyor ama anlayamıyorum :)
vasili21 ozgeyuceturk al benden de o kadar 20+2 olduk hala tık yok 🥺 her şey yolundayı şimdiye kadar. Haftaya da detaylı usg var. Bakalım hayırlısıyla 👀