Tevhide001 Sevda4125 Gebeliğin başlarında TSH değerinin olması gereken dozu 2.50 civarıdır. Sizinki biraz yüksek görünüyor. Doktorunuzla görüşüp dahiliyeye muayene olabilirsiniz. İlaç desteğiyle tiroidleriniz kontrol altında tutulabilir.
tubacifci93 Sevda4125 Merhaba 25 haftadayım benimde 4.75 falan çıktı endokrinoloji bölümüne sevk etti ilaça başladık 2.5 altında olması gerekiyor
Mrtmn Sevda4125 gebe kalmadan önce 3 ü geçik bişey çıkmıştı doktorum yüksek dedi ilaç başladım sonra gebe kaldım hala devam ediyorum ilaca
Mls123456 Sevda4125 geçen ay bnimde 3.3 çıktı doktoruma sordum endiselencek bi durum yok dedi ilk yaptirdigimda 2.84 fln çıkmıştı normal kabul ediyoruz dedi ben bu ay yine yaptircam takip amaçlı bu konuda doktoruma güveniyorum korkulcak bi durum olsa dahiliyeye yönlendirir diye dusunuyorum netten bakıp arastirdim dedim çok kafanı takma bakma dedi
Sevda4125 Esraguler0404 Tevhide001 Gezmis Arkadaşlar 8 ay önce bebegimi kalbi durmuştu 3 aylıkken ondan sonra tiroidimn oldugunu ögrendin onunda zararı olur mu belki de ondan mı öldü bebegim şimdi 7+5 haftalıgım sıkıntı olur diye korkuyorum
elo20 Sevda4125 doktorunuz ilaç vermedi mi bunun için ilaç kullanmanız gerekiyor bebeğe zararı var tabiki benimde 4 çıktı değerim 2 aydan beri ilaç kullanıyorum
Tevhide001 Sevda4125 Tiroidden kaynaklı düşüklerin olduğunu okumuştum başlıca makalelerde. Ama en büyük etkisi bebeğin zeka geriliğine sebebiyet vermesi. Hafife alınmayacak kadar ciddi bir sorun. İlaçlarla kontrol ediliyor ama merak etmeyin.
Aslhn_gms094 Sevda4125 evet troidin zarari oluyor bebege dusuk yada ölü oluyor diye biliyorum benimde yuksek ilac kullaniyorum
Sevda4125 elo20 kaç haftalıksınız ben ilk gebeliğimi ögrendiğim zaman yaptırmıştım gayet normaldi fakat gecen hafta bir çok tahlil istendi eşimle kan uyuşmazlıgımız da var idrar tahlili VS bir sürü şey istedi tabi ama benim dikkatimi TSH cekti
seelmaa Bende bugün kendim genel bi kan testi yapıp doktoruma götürdüm muayene ye giderken ( 26. Haftadamdayım bu arada ) orada gördü 4,88 cıkmıs yüksek dahiliyeye git dedi. Ne zamandır yüksek acaba bilmiyorumki olan olmuşmudur şimdi gerildim iyice :/
Sympktz Bende 6 haftalıkken troidimin 9 küsürlerde olduğunu öğrendim hiç beklemeden dahiliyeye gittim. İlaç verdi doktorum korkulcak bişey olmadığını ama bebek için troidin önemli bir şey olduğunu anlattı 3 hafta sonra da tekrar kan tahlili istedi. İhmal edilmemesi gereken önemli bir şey heleki hamilelikte ☺️ Birde doktorum sadece hamilelikte troid sorunu yaşayanda oluyor dedi. Yani doğumdan sonra ilacı bırakabilirim değerlerim normal çıkarsa veya ömür boyu ilaçta kullanabilirim ☺️
Esraguler0404 Hasimato hastasiyim ben hamilelikle nuks etti cok yuksekti benim de 100 mg ilac la sabitledik ilk aylarda bi doktora gdyordum umursamdi baska doktora gectim sukur ki hemen onlemini aldi taramalara soktu zekasindan suphe ettiler sukir borsey cikmadi ama cok onemli hapi hoc unutmuyorum genetik bir hastalikmis benim ki ac karnina kahvaltida n 1 saat once aliyosun seninki zaten dusuk 25 mg kullansan hemen duser insallah ☺
littlemysunshine Esraguler0404 merhaba geçmiş olsun🙏🏻Bana da 4-5 sene önce haşimato teşhisi konmuştu.Zaten son testimde 6-7 arası bi şey çıktı.Siz 100 mg ilacı hangi değer aralığı çıkınca içtiniz? Ben 50 mg içiyorum da yeterli mi acaba
Esraguler0404 littlemysunshine tesekkurler canim sana da gecmis olsun hic hatirlayamiyorum canim ya 1 ay kullandim 25 mg 2 ay dusmeyonce 50 yine dusmeyince 100 mg etroxh benim degerimi 2.5/ dusurdu onda sabitledi endokrin dogumdan sonra yone gidicem dogumdan sonra dusurebilcegni soyledi cunku icmezsem kalp carpintisi falan yapiyor cunku
elo20 Sevda4125 15 haftalığım benlik yapılan testlerde çıktı benimki de ondan sonra hep ilaç kullandım
littlemysunshine Esraguler0404 anladım canım valla çok zor tiroid hastası olmak.Yıllardır uğraşıyorum ben de:( sürekli takip isteyen bi şey ve tehlikeli de.Olsun napalım Rabbim bebeklerimizi korusun da gerisi hiç önemli değil🙏🏻