senaack Siz bişey anlayabildiniz mi acaba görüntüden ben hiç bişey anlayamıyorum 34 haftalık bir bebiş ama görüntüde hiç bişey yok hep özele gidiyordum güzelce görüyordum bebiişimi 😂 ilk defa devlete gittim gitmez olaydım dedim herkes mi böyle
Hdmir senaack Allah yardımcın olsun canm çok sinir bozucu bir görüntü ne ümitlerle hayaller ile bekliyoruz sonuç hüsran
Sermec27 senaack bu galiba bebeğin karın ölçüsü görüntüsü devlet hastahanesi böyle ne yazık ki bebeğin yüzünü vermiyorlar anneye ultrasonları da cok kaliteli değil
Gizmolata senaack gerçekten devlet hastaneleri tam bir hüsran burdan okuduğum kadarıyla. Yani diğer hastalıklarımız için yıllarca devlet hastanelerine gittik ama konu böyle bişey olunca insan hüsrana uğruyor
Senayyalcin senaack Evet devlet hastanesi ve özensiz ilgisiz saçma ultrason resimleri şaşırtmıyor bende devlete gidince böyle alıştım 😂
senaack Sermec27 doktora sordum 4 boyutlu var mı diye ne yapacaksın doğunca görürsün diyo 😂 allahtan son haftalar doğum için devlete yeni gitmeye başladım bu güne kadar güzelce gördüm
Momandbabyy Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin 🙏 ben 6-7 haftalık kese sandım🤦🏻♀️ Bence de doktorunuzdan şaşmayın😅
Sermec27 senaack iyi bari canım ben ilk oğlumda detaylıyı devlette yaptırmıştım bana da sadece kafatası vermişlerdi 🥰
Yaagmurr senaack canım bende en başından beri özele gidiyorum şuan 36 haftalık oldum 20 li haftalarımda ultrasonda bebeğin net görüntüsü oluyordu banada renkli gösteriyordu yüzünü falan ama dün kontrolüm vardı sordum dedi ki artık net gözükmez baş aşağı olduğu için benimde böyle ultrasonum yani sadece karın çevresi suyu ve bacağı şeklinde çekiyor ondan olabilir bence
Beyza2526 senaack aynen bende özelde muayane oluyorum devlettede kaydım olsun diye gittim banada aynı böyle bir ultrason görüntüsü verdiler
Mrv24 Canım sana iyi vermiş yine bir ultrason. Ben gittim devlete merak edip ne kalp atışı ne ultrason fotoğrafı verdi. Ayrıca sadece kendisi baktı bana göstermedi çocuğu bile 😄
Duygusuz senaack büyüdükçe yüz görüntüsü vermek zorlasıyor diyor Dr um en iyi 6 7 aylıkken veriliyor demişti. Bende özele gidiyorum denk gelirse yüz görüntüsü veriyor bugun verdigi bacak gibiydi sanki mesela daha öncede buna benzer görüntüler vermişti
senaack Yaagmurr ben kilosunu fala sormayı unuttum söylemedi de acaba görüntüde altta yazan rakam mı g diye gram mı o
senaack KMerveK ay hiç sorma son haftalar diye takmıyorum yoksa insan gebeliği boyunca devlete gitse kafayı yer😂
Esoo0698 senaack Sen devlette resim verdiklerine şükret ay ben makinada bile göremiyorum sen düşün resim istediğimde neresinin resmini veriyim belli değil diyor 😂😂
Seymamuge Akşamüstü doktora gittim cinsiyeti netleştirmek için kadın bana bir ultrason çıktısı verdi eve gelip baktığımda bagirsaklarimin fotoğrafını vermiş bu diye kahkaha atıp durduk 😂😂 Buarada cinsiyetimiz degisti 🙄