1_ayse11 canım illaki bir özel değil sıra bekleme içerde 3 hastayla aynı anda alınma falan hepsi sıkıntı ama bütn devlette böyle çünkü Ali berivanlı Selçuklu tıp hepsine gittim bazı nedenlerden dolayı hepsi aynı ama doktor iyi bir doktor dikkatli bir doktor ultrason cihazı kötü olmasına rağmen herşeyi görüyor bence deneye bilirsin. Aynı zamanda özele de gidiyorum ben ama Gülay hocanın bilgisine güvendiğim için onunda fikrini almak ve tek doktorla devam etmek istemediğim için gidiyorum iyikide Gülay hocaya denk geldim tesadüfen