DuyguTolga
Bebeğin gelişiminin önde olması, amniyon sıvısının fazla olması gibi belirtiler var ama bunlar kesinlik belirtmez. Test yaptırmak istemiyorsanız en azından açlık-tokluk kan şekerinizi ölçtürün. Açlık 90’ı, tokluk 140’ı geçiyorsa anlayın ki vücudunuz yeteri kadar insülin hormonu salgılayamıyor. Yüksek kan şekeri bebek için riskli bir durum olduğundan diyet yapmalı ya da insülin desteği almalısınız.