Merhaba
35 yaş üstü anneler benim sizde büyük bir korku yaşıyor musunuz? 37 yaşımda 10 haftalık hamileyim 2 hafta sonra tarama testi yapacağız ancak yaştan ötürü sonucun doktor olumsuz geleceğini ve dna testi yapılması gerektiğini söyledi Bu 2.doğumum ilk çocuğum şükür ki
sağlıklı ancak 35 yaşı geçtiğim için istatistikler karşısında çok huzursuz oldum, aklımda sadece bebeğimin sağlık durumu var Bu durumla kaçınız karşılaştınız?