Smmom95 Kızlar bebeğim makat gelişti bugün 30. Haftama girdim kontrolüm vardı baş aşağı dönmüş. Bundan sonra tekrardan dönmez değil mi ?
Oysul Smmom95 biz son 4 haftadır aynı pozisyondayız. Zaten anlaşıliyor hareketlerinden. Eskiden her yönden vururdu şimdi çoğunlukla üstte diyaframa vuruyor. Inşallah böyle giderler. 🙏🙏
Emeldikici Smmom95 canım değişebilir o pozisyon benim bebeğim 35. Haftada kanala dayandı 10 gün kadar yattım sürekli şimdi 39 olduk döndü makat duruyor cuma günü sezeryan olacağım 🤷🏻♀️ Stres yapma bak bebeklere belli olmuyor ☺️
Ebrugur123 Bende 33 haftalik gittim makatti ilk sezeryan buda sezeryan doktor makat gelis normal olmaz dedi ama son ana kadar donebiliyorlarmis cnm belli olmaz yani ama benim zaten sezeryan oldugu icin sıkıntı olmadi
Smmom95 Oysul benimde üste vuruyor yanlara da vuruyor bazen 😀 anlayamamıştım ben döndüğünü doktor söyleyince sevindim inşallah dönmez geri.
Smmom95 Emeldikici hadi ya son haftada olacak iş mi şimdi bu 😊 hayırla kucağınıza alırsınız inşallah ilk gebeliğim biraz korku endişe tecrübesizlik karmaşık duygular anlayacağınız 😊
Emeldikici Smmom95 benimde ilk gebeliğim ama bizde böyle böyle öğreneceğiz işte kendimizi bu şekilde motive etmeliyiz ki enerjimiz düşmesiin öğrenme yolumuz uzun sonuçta ☺️ Senide göreceğiz anne olunca diye bir kitap var okumanı tavsiye ederim bana çok iyi gelmişti o kitap ☺️